Siirry suoraan sisältöön Siirry koko sivuston hakuun

Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme on auki maanantaista perjantaihin kello 9–16, heinäkuussa kello 9–15.

Autamme tulorekisteriin liittyvissä kysymyksissä puhelimitse. Meiltä voit kysyä tietojen ilmoittamisesta ja korjaamisesta, sähköisestä asiointipalvelusta, rajapinnoista, valtuuttamisesta sekä varmenteista.

Puhelinpalvelussa saat yksilöllistä neuvontaa

Palvelunumeromme on 029 497 550

Puhelinpalvelussa virkailija näkee sinun tai organisaatiosi tiedot ja pystyy neuvomaan sinua tarkemmin.

Jos asiasi hoito vaatii tunnistautumisen, virkailija voi lähettää sinulle puhelun aikana sähköiseen asiointipalveluumme tunnistautumispyynnön.

Jos soitat ulkomailta, valitse ensin +358 ja sen jälkeen palvelunumero ilman etunollaa.

Tallennamme puhelut, jotta voimme kehittää asiakaspalveluamme. Säilytämme tallenteet kaksi kuukautta, jonka jälkeen ne poistetaan automaattisesti.

Koskeeko asiasi työnantajavelvoitteita tai maksuja?

Tulorekisterin tiedon käyttäjät neuvovat työnantajavelvoitteisiin ja maksuihin liittyvissä asioissa sekä tiedon käyttäjien oman lainsäädännön tulkintaan liittyvissä kysymyksissä. Esimerkiksi verotusasioissa neuvoo Verohallinto.

Tulorekisterin tiedon käyttäjien yhteystiedot

Verohallinnon yhteystiedot ja palvelukanavat

 Katso myös, mitä tietoja eri vakuutuksista ja maksuista ilmoitetaan tulorekisteriin

Etsitkö näitä?

Maksaja tekee ilmoitukset tulorekisteriin

Kotitalous työnantajana

Miten asioin tulorekisterissä?

Tulorekisterin paperilomakkeet ja postitusosoite

Risuja tai ruusuja? Anna palautetta tulorekisteristä

Sivu on viimeksi päivitetty 1.1.2025