Siirry suoraan sisältöön Siirry koko sivuston hakuun

Tulorekisterin ilmoitukset

Jos maksat palkkaa, eläkkeitä tai etuuksia, ilmoita tiedot tulorekisteriin. Maksajana vastaat tietojen ilmoittamisesta ja korjaamisesta.

Ilmoita tiedot 5 päivän kuluessa maksupäivästä. Tietyillä suorituksilla on pidempi määräaika.

Tarkista ja korjaa tietoja tarvittaessa

Voit hakea ja katsella yrityksen antamia ilmoituksia Annetut ilmoitukset -sivulla. Näet asiointipalvelussa kaikki yrityksen antamat ilmoitukset, myös ne, jotka on annettu aineistona teknisen rajapinnassa tai latauspalvelussa.

Hae ilmoituksia: annetut ilmoitukset

Hae aineistoja: lähetetyt aineistot

Voit myös tarkistaa ilmoittamasi tiedot tilaamalla niistä raportin tai aineiston.

Tilaa raportti tai aineisto

Jos ilmoittamissasi tiedoissa on virheitä, korjaa ne. 

Korjaa tiedot: palkkatietoilmoitus ja työnantajan erillisilmoitus

Korjaa tiedot: etuustietoilmoitus

Yksityiskohtaiset ohjeet ja esimerkit

Jos kaipaat esimerkkejä tai haluat tarkempia ohjeita ilmoittamiseen, tutustu yksityiskohtaisiin ohjeisiimme:

Kaikki tulorekisterin yksityiskohtaiset ohjeet

Sivu on viimeksi päivitetty 15.11.2024