Kerro kokemuksesi tulorekisteristä – vastaa asiakastyytyväisyyskyselyymme
3.10.2022Keräämme asiakastyytyväisyyskyselyllä vuosittain tietoa tulorekisterin käyttökokemuksista.
Kyselyyn voit vastata 31.10.2022 asti.
Kyselyssä pääset arvioimaan muun muassa tulorekisterin sähköisen asiointipalvelun helppokäyttöisyyttä ja luotettavuutta sekä tulorekisterin asiakaspalvelua. Kysely on suunnattu kaikille, jotka ilmoittavat tietoja tulorekisteriin.
Mielipiteesi on meille tärkeä
Kysely toteutetaan Webropol-kyselynä, johon osallistuminen onnistuu noin viidessä minuutissa. Kyselyn tietoja käsitellään anonyymisti ja turvallisesti.
Samanaikaisesti toteutetaan asiakastyytyväisyyskyselyt myös tiedon käyttäjille, ohjelmistotaloille sekä tulorekisterin asiakasraadeille.
Toivomme, että autat meitä vastaamalla kyselyymme!
Lue lisää viime vuoden tuloksista: Rajapinta-asiakkaat tyytyväisimpiä tulorekisteriin