Gå direkt till innehållet Gå till hela webbplatsens sökning

Observationsblankett för intressentgruppstestning

Med denna blankett kan du meddela om observationer, tekniska störningar och fel under intressentgruppstestningen.

Om du misstänker störningar eller fel ska du på sidan Leveransbeskrivningar kontrollera om det är fråga om ett planerat driftsavbrott i testmiljön för intressentgrupper eller om felet redan har nämnts i den senaste leveransbeskrivningen. Kontrollera också att ni har testat rätt version av implementeringen, det vill säga använt den rätta gränssnittsadressen.

Berätta på blanketten vad som hände och vad som borde ha hänt. Om problemet finns i testgränssnittet ska du i fältet Beskrivning ange hela adressen för testgränssnittet som du testade. Ange även eventuella tekniska referenser, till exempel meddelandets BatchReference och CorrelationID. Skriv inga riktiga personbeteckningar i beskrivningen.

Det lönar sig att lämna alla uppgifter som det frågas om och utförliga detaljer på blanketten för att försnabba behandlingen av ärendet.

Om du har något annat ärende eller frågor om intressentgruppstestningen ska du ta kontakt med kontaktblanketten för intressentgruppstestningen.

Om du har andra ärenden än sådana som anknyter till intressentgruppstestningen hittar du våra övriga kontaktuppgifter på sidan Kontaktinformation.

Uppgifter som markerats med en asterisk (*) är obligatoriska. Du får en bekräftelse per e-post när sändningen av blanketten har lyckats.

När du lämnar dina kontaktuppgifter godkänner du att uppgifterna får användas enligt dataskyddsbeskrivning: Beskrivning av behandlingen av personuppgifter i det positiva kreditupplysningsregistret och i kundtjänsten.

Sidan har senast uppdaterats 30.1.2025