Chat-palvelumme päättyy vuodenvaihteessa
29.11.2024Positiivisen luottotietorekisterin chat-palvelu päättyy 31.12.2024. Asiakaspalvelumme antaa jatkossakin yleistä neuvontaa puhelimitse.
Löydät kattavasti tietoa ja ohjeistusta positiiviseen luottotietorekisteriin liittyen myös verkkosivuiltamme. Tutustuthan uutisiimme sekä yksityishenkilölle suunnattuun sivustoomme, joista löydät tietoa monista kysymyksiä aiheuttavista aiheista.
Luovumme chat-palvelusta osaltaan siksi, jotta saavuttaisimme Tulorekisteriyksikölle asetetut säästötavoitteet.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme palvelee arkisin kello 9.00–16.00 numerossa 029 497 571 suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Organisaatioita palvelemme arkisin klo 9.00-16.00 numerossa 029 497 570.
Ruotsinkielisessä palvelussamme on käytössä takaisinsoittopalvelu. Soitamme sinulle takaisin arkisin samana tai viimeistään seuraavana päivänä.
Puhelun hinta on matkapuhelinmaksu (mpm.), jos soitat matkapuhelimesta, ja paikallisverkkomaksu (pvm.), jos soitat kiinteästä verkosta. Jos soitat ulkomailta, hinnan määrittelee paikallinen puhelinoperaattori.
Maksut määräytyvät soittajan operaattorin hinnaston mukaan. Jos käytät puhepakettia, sinun kannattaa tarkistaa operaattoriltasi, sisältyvätkö 029-alkuiset puhelut siihen.
Operaattorin veloitus alkaa siitä, kun yhteys aukeaa, eli maksat operaattorille myös jonotusajasta. Pitkän jonottamisen sijasta suosittelemme, että soitat jonkin ajan kuluttua uudelleen.